Marken Systemy Antywirusowe
Ostatnie 12 miesięcy pokazało, że technologia jest niezwykle ważna dla organizacji świadczących usługi finansowe. To właśnie wzmożona cyfryzacja ukształtuje ten sektor po pandemii COVID-19.
Marken Systemy Antywirusowe
Ostatnie 12 miesięcy pokazało, że technologia jest niezwykle ważna dla organizacji świadczących usługi finansowe. To właśnie wzmożona cyfryzacja ukształtuje ten sektor po pandemii COVID-19.
Sektor finansowy od lat ciężko pracuje, aby dodać nowe kanały, uprościć procesy i usunąć starszą infrastrukturę, a wszystko to w celu lepszej obsługi klienta. Doświadczenia z ostatnich kilku miesięcy pokazały, że cyfryzacja jest niezbędna dla firm oferujących usługi w tym sektorze. Niestety, niektóre z większych koncernów nie umieją poradzić sobie z postępującą cyfryzacją społeczeństwa i nowymi technologiami, które znajdują coraz szersze zastosowanie w finansach.
Vodafone Business, koncern, który najbardziej wziął sobie do serca postęp technologiczny twierdzi, że zaledwie 26% firm zajmujących się usługami finansowymi jest dostosowanych do nowych wyzwań i posiada pozytywne prognozy na przyszłość, koncentrując się na projektach technologicznych, a także zmieniających się potrzebach klientów. Ci, którzy już zainwestowali w swoje możliwości cyfrowe, byli lepiej przygotowani do radzenia sobie z pandemią niż ich odpowiednicy z wyższych szczebli.
Fot. Finanse.eGospodarka.pl
Innowacje w sektorze finansowym przyspieszyły od początku pandemii. Wzrost cyfryzacji opiera się na zmianach technologicznych zapoczątkowanych przez powstanie banków i ubezpieczycieli opierających się na nowych technologiach. Nowe firmy czerpały korzyści z pandemicznych przepisów i swojego cyfrowego podejścia do wydawania prostych w użyciu, ekscytujących i angażujących produktów. Większe instytucje finansowe często krytykowały tempo innowacji cyfrowych, sugerując, że „kultura niechęci do ryzyka” utrudnia prowadzenie nowych projektów. Ich nastawienie powinno być piętnowane, ponieważ ogromne koncerny finansowe mogą polegać na świetnym dostępie do klientów, prestiżu marki i zrozumieniu przepisów, w odróżnieniu od mniejszych, elektronicznych konkurentów. Ponadto dane są podstawą cyfrowej transformacji, zasobem, które posiadają liczne finansowe molochy z sektora bankowości detalicznej i prywatnej.
Łączenie głębokiego, opartego na danych wglądu z ich potężnymi markami zorientowanymi na człowieka, daje tym organizacjom możliwość stworzenia rzeczywistego zróżnicowania, jeśli chodzi o obsługę klienta. Jeśli zostanie to zrobione poprawnie, mogą stać się mądrzejsi, szybsi i bardziej odporni, zachowując tożsamość marki. W sektorze finansowym otwartość na zmiany spowodowane technologią mogą pomóc im przetrwać nadchodzącą burzę i położyć podwaliny pod przyszłe sukcesy. Ogromne firmy z sektora finansowego powinny priorytetowo traktować zrozumienie, w jaki sposób nowe technologie pomogą im lepiej obsługiwać klientów, identyfikować zmieniające się potrzeby i dostarczać wglądu w dane.
Wszystkie te czynniki będą odgrywać kluczową rolę w zaspokajaniu zmieniających się potrzeb klientów. Nowe, zwinne koncerny, które już zainwestowały w swoje możliwości cyfrowe, są najwyraźniej lepiej przygotowane od swoich ogromnych, starszych braci.
Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!
Komentarze