Bank PKO BP z nagrodą najlepszego banku w mediach społecznościowych

Bank PKO BP z nagrodą najlepszego banku w mediach społecznościowych

https://media.pkobp.pl/

Bank PKO BP otrzymał I miejsce w kategorii social media w rankingu Złoty Bankier 2021. Wyróżnienie otrzymał również za spot reklamowy „Pytamy w najlepsze oraz za wsparcie w czasach pandemii. Wszystkie te działania zostały ocenione przez ekspertów i internautów. Aktywność w mediach społecznościowych potwierdza komunikację i tworzenie więzi między marka, a klientami.

Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych jest bardzo ważna. Klucz do sukcesu w tworzeniu aktywnej relacji z klientami.

Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok i Linkedline

PKO Bank Polski wyróżnił się na tle konkurencji prowadząc aktywną komunikację w mediach społecznościowych. Publikuje różnorodne treści i angażuje swoich odbiorców. Portale społecznościowe dla klientów są źródłem informacji na temat produktów i usług bankowych. Wykorzystują media społecznościowe do promowania sportu.

W sposób innowacyjny podchodzą do komunikacji marketingowej, udostępniając ważne informacje dla obecnych i przyszłych klientów. Bank PKO BP współpracuje z różnymi influencerami.

Czas pandemii

Bank zaangażował się w walkę z Covid-19. Brał udział wielu inicjatywach ogólnopolskich promujących szczególne zachowanie ostrożności w czasie trwania pandemii. Zadbał o ochronę pracowników oraz swoich klientów.

Prowadzono kampanię edukacyjną i informacyjną w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej, w celu ochrony zdrowia pracowników i klientów.

Bank wspierał społeczności lokalne w walce z Covid-19, na ten cel spółki GK PKO Banku przekazały ponad 23 mln. złotych. Zostali zaktywizowani wolontariusze, którzy pomagają przy organizacji zbiórki krwi.

Za walkę z pandemią Bank PKO BP został wyróżniony w IV edycji Nagród Gospodarczych Polskiego Radia w kategorii Filantrop Polski oraz rankingu Rzeczpospolitej „Najważniejsze firmy dla Polski”

„Pytamy w najlepsze. Najlepszy bank w Polsce”

Nagroda spotu reklamowego za kreowanie innowacji. W spocie wzięli udział młodzi aktorzy i influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Magdalena Lamparska, Monika Mazur. Wymieniają zalety korzystania z aplikacji IKO, kantoru internetowego, nowoczesnej metody płatności zegarkiem oraz BLIKIem. W formie sondy zostały pokazane zalety oferty banku i korzyści dla młodego pokolenia.

Konkurs miał na celu sprawdzenie w jaki sposób banki dostosowują swoje działania do zmieniających się potrzeb i stylu życia klienta w każdym wieku, zwracając szczególną uwagę na młode pokolenia. Organizatorami konkursu Złoty Bankier są Bankier.pl i „Plus Biznesu”, natomiast partnerami Kantar i Obserwatorium.biz.

Europejski Kongres Finansowy: Odpowiedzialne finanse w obliczu kryzysu Europejski Kongres Finansowy:...

Czy Polska dalej jest jednym z liderów w dziedzinie rozwoju...

2,25 miliona dolarów od Toyoty na rozwój inżynierii elektronicznej 2,25 miliona dolarów od Toyoty...

Biorąc pod uwagę ogromny postęp technologiczny, społeczeństw...

Komentarze

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!