Bank PKO BP z nagrodą najlepszego banku w mediach społecznościowych
06 Maj 2021
1521
Udostępnij na:
https://media.pkobp.pl/
Bank PKO BP otrzymał I miejsce w kategorii social media w rankingu Złoty Bankier 2021. Wyróżnienie otrzymał również za spot reklamowy „Pytamy w najlepsze oraz za wsparcie w czasach pandemii. Wszystkie te działania zostały ocenione przez ekspertów i internautów. Aktywność w mediach społecznościowych potwierdza komunikację i tworzenie więzi między marka, a klientami.
Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych jest bardzo ważna. Klucz do sukcesu w tworzeniu aktywnej relacji z klientami.
Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok i Linkedline
PKO Bank Polski wyróżnił się na tle konkurencji prowadząc aktywną komunikację w mediach społecznościowych. Publikuje różnorodne treści i angażuje swoich odbiorców. Portale społecznościowe dla klientów są źródłem informacji na temat produktów i usług bankowych. Wykorzystują media społecznościowe do promowania sportu.
W sposób innowacyjny podchodzą do komunikacji marketingowej, udostępniając ważne informacje dla obecnych i przyszłych klientów. Bank PKO BP współpracuje z różnymi influencerami.
Czas pandemii
Bank zaangażował się w walkę z Covid-19. Brał udział wielu inicjatywach ogólnopolskich promujących szczególne zachowanie ostrożności w czasie trwania pandemii. Zadbał o ochronę pracowników oraz swoich klientów.
Prowadzono kampanię edukacyjną i informacyjną w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej, w celu ochrony zdrowia pracowników i klientów.
Bank wspierał społeczności lokalne w walce z Covid-19, na ten cel spółki GK PKO Banku przekazały ponad 23 mln. złotych. Zostali zaktywizowani wolontariusze, którzy pomagają przy organizacji zbiórki krwi.
Za walkę z pandemią Bank PKO BP został wyróżniony w IV edycji Nagród Gospodarczych Polskiego Radia w kategorii Filantrop Polski oraz rankingu Rzeczpospolitej „Najważniejsze firmy dla Polski”
„Pytamy w najlepsze. Najlepszy bank w Polsce”
Nagroda spotu reklamowego za kreowanie innowacji. W spocie wzięli udział młodzi aktorzy i influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Magdalena Lamparska, Monika Mazur. Wymieniają zalety korzystania z aplikacji IKO, kantoru internetowego, nowoczesnej metody płatności zegarkiem oraz BLIKIem. W formie sondy zostały pokazane zalety oferty banku i korzyści dla młodego pokolenia.
Konkurs miał na celu sprawdzenie w jaki sposób banki dostosowują swoje działania do zmieniających się potrzeb i stylu życia klienta w każdym wieku, zwracając szczególną uwagę na młode pokolenia. Organizatorami konkursu Złoty Bankier są Bankier.pl i „Plus Biznesu”, natomiast partnerami Kantar i Obserwatorium.biz.