Niedziela, Czerwiec 4
Rynki Dnia Logo
  1. Rynki Dnia
  2. Wiadomości
  3. Bank PKO BP z nagrodą najlepszego banku...

https://media.pkobp.pl/

Bank PKO BP z nagrodą najlepszego banku w mediach społecznościowych

Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych jest bardzo ważna. Klucz do sukcesu w tworzeniu aktywnej relacji z klientami.

Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok i Linkedline

PKO Bank Polski wyróżnił się na tle konkurencji prowadząc aktywną komunikację w mediach społecznościowych. Publikuje różnorodne treści i angażuje swoich odbiorców. Portale społecznościowe dla klientów są źródłem informacji na temat produktów i usług bankowych. Wykorzystują media społecznościowe do promowania sportu.

W sposób innowacyjny podchodzą do komunikacji marketingowej, udostępniając ważne informacje dla obecnych i przyszłych klientów. Bank PKO BP współpracuje z różnymi influencerami.

Czas pandemii

Bank zaangażował się w walkę z Covid-19. Brał udział wielu inicjatywach ogólnopolskich promujących szczególne zachowanie ostrożności w czasie trwania pandemii. Zadbał o ochronę pracowników oraz swoich klientów.

Prowadzono kampanię edukacyjną i informacyjną w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej, w celu ochrony zdrowia pracowników i klientów.

Bank wspierał społeczności lokalne w walce z Covid-19, na ten cel spółki GK PKO Banku przekazały ponad 23 mln. złotych. Zostali zaktywizowani wolontariusze, którzy pomagają przy organizacji zbiórki krwi.

Za walkę z pandemią Bank PKO BP został wyróżniony w IV edycji Nagród Gospodarczych Polskiego Radia w kategorii Filantrop Polski oraz rankingu Rzeczpospolitej „Najważniejsze firmy dla Polski”

„Pytamy w najlepsze. Najlepszy bank w Polsce”

Nagroda spotu reklamowego za kreowanie innowacji. W spocie wzięli udział młodzi aktorzy i influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Magdalena Lamparska, Monika Mazur. Wymieniają zalety korzystania z aplikacji IKO, kantoru internetowego, nowoczesnej metody płatności zegarkiem oraz BLIKIem. W formie sondy zostały pokazane zalety oferty banku i korzyści dla młodego pokolenia.

Konkurs miał na celu sprawdzenie w jaki sposób banki dostosowują swoje działania do zmieniających się potrzeb i stylu życia klienta w każdym wieku, zwracając szczególną uwagę na młode pokolenia. Organizatorami konkursu Złoty Bankier są Bankier.pl i „Plus Biznesu”, natomiast partnerami Kantar i Obserwatorium.biz.

Aleksandra Fafińska

Aleksandra Fafińska

Czytaj poprzedni

Ocenianie i ocena pracowników

Czytaj następny

2,25 miliona dolarów od Toyoty na rozwój inżynierii elektronicznej

Komentarze

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).